Selamın aleyküm herkese iyi satışlar aracı yaklaşık 4 ay önce iş yapmak için satın aldım kendi çalıştığım iş yeri maaşıma zam yapınca hesaba göre aynı para olduğu için gerek kalmadı binek araç alacağım için satıyorum araca aldığımdan sonra masraf yaptım araç üzerinde kışlık temiz lastik var eski yazlık lastiklerini de vericem full ekspertiz yaptırdım fakat fazla kontrol etmedim şanzımanda hafif yağ kaçağı ve araçta yağ yakma vardır direksiyon pompasında kaçak var alıcı arkadaş bunları bilerek gelsin benim bildiğim masraflar termostat arızalı ve
Şanzıman alt kulağı çatlak toplam 3 4 bin ikisi değişiyor direksiyonda işlem var airbaglar kontrol edilmiş yazıyor lafın kısacası ben aracın hiç bir yerine bakmadım çalışıyor güzel bir şekilde gidiyor benim için önemli olan bana sorun çıkatmaması aracı 243.700 km aldım araç şu an 245.300 km de bu kilometreyi işe gidip gelirken ve karşı yakaya gidip gelerek yaptım bana bir sorun çıkartmadı ön camda çatlak var muayeneden geçiyor görüşü engellemiyor araç bu şekilde ben şeffaf biriyim kimsenin hakkını yemem kimsede benim hakkımı yemesin saçma sapan muhabbetler yapıp birbirimizi kırmayalım aracı olduğu gibi yazdım mal bu aracın muayenesini satıştan önce yaptırıp satış vericem alıcısına şimdiden hayırlı uğurlu olsun
Değerinde ve uçuk olmuycak şekilde binek araçlar ile takas yapılır 2012 model ve üzeri
Hasar kaydı
Parça parça toplam 10.830 tl normal hasar kayıtlı
Boya ve işlem durumu